Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Insomnia


Aina välillä käy näin, että tulee nukuttua tosi levottomasti.. kello kuus ja takana vain katkonaista unta. Mulla on joku ihme juttu joskus,  että nukkumaan mentäessä mulla alkaa ajatusmylly pyöriin enkä saa sit katkaistua omaa ajattelua ja siirryttyä yksinkertaisempaan ajatuksen juoksuun, vaan mieli käy läpi kaikki maailman salaliittoteoriat ja juonen käänteet..
Eikä se pähkäily oo aina murehtimista,  vaan useimmiten (niinku tällä kertaa) saatan hulluna inspiroitua ja innostua jostain asiasta jonka käyn perusteellisesti mielessä läpi. Saatan vaikka tajuta mihin suuntaan mun kannattee elämässä mennä ja mikä on mulle tärkeetä ja mikä ei. Joteki kaikki tuollaset oivallukset on tosi tärkeitä, kun välillä tuntuu, ettei suunta oo oikein kunnolla selvillä. Musta ois kuitenki tärkeetä, että sais itelle selkeitä tavoitteita, mihin pyrkiä. Tuntuu vain välillä, että mua kiinnostaa vähän kaikki ja sitten ei oikein mikään kunnolla. Sitten kun mulle tulee jostain joku asia mieleen - vaikka unelmatyö tai tietty koulutus - joka mua alkaa kiehtoon kamalasti, niin en voi olla ajattelematta sitä ja fantasioin ja työstän ajatusta eteenpäin. Ainoa huono puoli tässä on se, että sitä alkaa miettiin että turha haaveilla, minäkö muka..eii näin! Mutta jos tavoite tuntuu edes jossain määrin realistiselta, niin miksi ei? Joku viisaampi on sanonu,  että "whether you think you can, or you think you can't - you're right."



Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu