Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Uusi sivu elämään



Aina välillä palaan näihin Espanjan matkan kuviin...aah..oli niin ihanaa. Ja tuo Espanjan reissu oli viimeinen kerta kun sain nauttia kesästä ja lämmöstä. Kotiin palatessa oli jo syksy pitkällä ja lämpöasteet alkoi olla miinuksen puolella. Tuntuu että suomen kesästä on jo ikuisuus! Mutta ihanaa, parin kuukauden päästä voi olla jo ensimmäiset kesäkelit. 

Talvi on tuntunut pitkältä. On ollut myös rankkaa. Marraskuun lopulta lähtien olen ollut melko tiiviisti töissä, lukuun ottamatta tammikuuta. Perjantaina oli kuitenkin viimeinen työpäivä lapin safarilla ja oon aika iloinen siitä, että nyt vihdoin ehdin lukea pääsykokeisiin. Heti ensi viikolla alkaa sellainen lukeminen, että. Mukavaa myös se, että ehtii vähän muutakin touhuamaan. Ehtii - ja jaksaa - myös urheilemaan. Haluan kovasti myös enemmän valokuvata ja kirjoittaa. Ihmeen aktiivinen olen kyllä sinänsä ollutkin näiden asioiden saralla mutta en ole päässyt panostamaan näihin niin paljon kuin olisin halunnut. Vaikka mulla on ollut blogi pystyssä jo kauemmin niin vasta oikeastaan puolen vuoden aikana blogista on tullut jotenkin tärkeä mulle. Tää on mun oma sivusto jonka rakentamiseen saan käyttää omaa luovuuttani. Sivusto näyttää täysin minulta ja saan itse päättää sen sisällöstä.

Nyt alkaa ihan uudenlainen jakso taas elämässä. Työnteosta opiskeluun ja omiin projekteihin. Ei siinä, on työkin ollut opettavaista ja mukavaakin. Olen saanut käyttää englannin kieltä ja päivät ovat kuluneet hujahtaen. Nyt kuitenkin parin viikon sisällä työnteko alkoi tuntua jotenkin tahmaiselta ja suorittamiselta. Ei mitään uutta enää. Odotin jo töiden loppumista. 


Mut joo...I will come back!

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu