Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

lauantai 5. maaliskuuta 2016

Vanhoja muistellessa

Täällä mettän keskellä taas ollaan. Kun mulla tulee tylsää täällä, niin kattelen paljon valokuvia, niin paperisia kuin koneeltakin. Hauskaa katsoa jotain 70- ja 80-luvun kuvia, silloin kun en ollut vielä olemassa. Nämä vuosikymmenet kiinnostaa mua tosi paljon, ihan jo vaatetyylien ja musiikin kannalta. Varsinkin 80-luvun musiikkiin olen viehtynyt oikein kunnolla viimeisen vuoden aikana. 

Oon kattonut myös 90-luvun kuvia, kun olin vauva/lapsi. 2000-luvun kuvat alkaa olla näitä koneella olevia, kun otin jo itsekin digikameralla kuvia. Osa näistä kuvista on otettu ihan perinteisellä filmikameralla, mutta skannattu jälkikäteen koneeelle. 

Mie kyllä niin tykkään katsella vanhoja valokuvia ja herätellä muistoja. Mulle tulee aina hyvä mieli vanhoja valokuvia katsellessa. Onneksi oon saanu elää ysärin!

Tosiaan seuraavista kuvista suurin osa on otettu 2000-luvulla, mutta pari 90-luvun kuvaa on mukana myös.

 
Terrieri Pamin sain tavallaan "lohtukoirana", koska jouduin luopumaan hevosestani. Siskon muutettua Tornioon meidän hevonen jäi suurimmaksi osaksi minun vastuulle. Yläasteelle siirtyminen alkoi olla jo lähellä ja aikaa hevosen hoitamiseen olisi ollut vielä vähemmän.


Meän rakas monsku. // Hamsteri Sebastian. 90-luvun loppua.



Tää katti tuli meille/porukoille olikohan vuonna 2008...ja on yhä edelleen täällä. :)


Eka kerta meikeissä, kun sisko meikkasi mut. // Aina temppuilemassa.


Lukioaikainen huone porukoilla. Muutoin asuin kaupungissa omassa asunnossa.


Kävin lukion kuvataideluokassa, jolloin päästiin tekeen kaikenlaisia kivoja projekteja! Meän joutsen näytti enempi ankalta. // Ihan oma projekti eräänä talvipäivänä.


Lentopalloilua pihalla.




Veljen kanssa Niskajärvellä. Tehtiin oma hyppyri.




Tehtiin useana talvena myös katolta mäki!


Rippipäivä.


Yläasteikäisen tytön huone. :D



Ensimmäinen työpaikka 14-vuotiaana, kaksi joululomaa vietin poroajelupisteellä asiakaspalvelijana. Aika hauskaa, että näin 10 vuotta myöhemmin olen taas matkailualalla asiakaspalvelijana. Haha! :D


Pikkuveljen riparijuhlissa.


Oiskohan joulu -05.. Sain lahjaksi oman digikameran.


Kevät ja vuosi ehkä -08.

Kesä 2009.

Semmosta tällä kertaa. :D

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu