Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

perjantai 27. toukokuuta 2016

Amatöörikuvaaja

Huh perjantai-ilta ja tää likka on ihan tuhannen väsyneenä kotisohvallaan. Melkosta haipakkaa on tämä viikko ollu, kaikenlaista on riittäny. Vieläkin olen niin fiiliksissäni kun pääsykokeet on ohi ja on nyt tilaa vähän muillekin projekteille.

Mulla on ollut melkein jo vuoden Olympus Pen lite 6, mutten ole vieläkään ehtiny siihen kunnolla perehtyä. Kamera on kyllä ollut jo monessa mukana mutta ois kiva opetella lisää tuon kameran saloja. Tuo kamera on siitä kyllä niin huippu kun se on niin pieni järjestelmäkameraksi!  

Esimerkiksi haluaisin opetella niinkin yksinkertaisen taidon kuin saada henkilökuvauksessa taustan sumeammaksi ja kohde teräväksi. Niin amatööritasolla sitä tässä vielä ollaan. :D En mä sit tiedä pitäiskö siihen olla joku tietty objekti vai voinko mä säätää tuota omaa objektia..? Googlen kauttahan sitä tämäkin varmaan selviäis mutta sittenku en oo näin rättipoikki ja on aikaa niin paneudun noihin juttuihin paremmin. Ehkä heti huomenna. :-)

En silti aio puhelinkamerakuvailua unohtaa, tykkään hirveästi puhelinkuvien tunnelmasta! Vaikka haluan oppia lisää valokuvaamisesta niin en halua tulla ns. liian "kliiniseksi". Haluan vangita kuviin aitoa tunnelmaa mikä on taito sekin itsessään, mun mielestä kuvissa saa olla tietynlaista rosoisuutta, se herättää mielenkiinnon. Hirveän vaikeasti selitän, mut jotenkin näin..

 
 
 




Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu