Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

lauantai 7. toukokuuta 2016

Pääsykoepaniikki


Terkkuja maalta!

Lähettiin pitkästä aikaa Ranualle päin roadtrippaileen, kun on äitienpäiväkin huomenna. Käytiin tänään jo päivällä miehen kotipaikassa ja tultiin tänne mun porukoille.

Tein illalla pitsaa koko porukalle ja oon koittanu lukea pääsykokeisiin, mutta oli pakko käydä tuolla luonnossa vähän kävelemässä ja ulkoiluttamassa Olympusta, siis kameraa. Kauheasti kuului joutsenten ääniä ja lehmien ammuntaa, mutta eläimiä ei kyllä silti näkynyt. :D Ihan rauhassa sai kävellä pitkin hiljaista hiekkatietä. Sain kuitenkin aika kivoja kuvia vasten auringonlaskua mutta niitä sitten kun palataan kaupunkiin.

Mut siis, mulle on iskeny paniikki nyt vajaa kolme viikkoa ennen pääsykokeita! Oon kyllä sinänsä valmistautunu jo tähän mennessä ihan hyvin mutta nyt mulle on tullu kauheat epäilykset että oonko aikaisemmin tsempannut tarpeeksi. Mun mielestä nää viimeiset viikot on kuitenki niitä tiukitärkeitä kun asiat pänttää vielä perusteellisemmin. Eilen illalla luin kahdeksan tuntia yhtä soittoa ja tuntui taas, että kyllä se tästä kun vain jaksaa painaa menemään. Fiilikset vaihtelee siis epätoivon ja toivon välillä. :D

Vois lähteä tästä vähän lukemaan vielä ennen nukkumaan menoa. Väsyttää kun verensokerit heilahdellu tänään, iltaan asti tuli oikeastaan juotua vain kahvia ja syötyä leivonnaisia. Öitä!

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu