Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

perjantai 20. toukokuuta 2016

Pikamoikat!


Heipsun keipsun. Täällä valmistaudutaan viimeisiä päiviä ennen pääsykokeita. Pientä stressiä pukkaa ja alkaa jo vähän jännittämään, vaikka oonha mä aikoinaan käyny monissa pääsykokeissa ja sisälle päästyäni tehny monen monta yliopistotason tenttiä jotka on pääsykokeen kaltaisia. Silti jännittää osaanko tarpeeksi ja on mulla nyt viimeisille viidelle päivälle vielä ladattuna oppimispaineita. Pitää nyt jaksaa vielä nää viimeiset päivät ja katsoa mihin se riittää. Sitten ens viikosta lähtien on aikaa taas tehdä kaikkea muutakin. Nyt toukokuussa on menty aivan lukemisen ehdoilla. Mä haluaisin kesän aikana kehittää tätä mun blogia ja mulla onki kaikenlaisia ideoita muhimassa. :)

Kuitenkin tänään tuli iltapäivällä semmonen olo että ei hitto, pakko päästä jonnekin. Lähdettiin käymään miehen kans kiinalaisessa syömässä (taas vaihteeksi..) ja sen jälkeen käytiin vielä terassilla juomassa suklaiset kahvit. Oli kyllä mahtava auringonpaiste ja terassilla oli paljon iloisia ihmisiä juomassa skumppaa ja kaljottelemassa. Jätettiin kuitenki ne skumpat juomatta kun mies meni vielä yöksi töihin ja mäkin oon tälle iltaa vielä opiskellu. Lippu korkealla loppuun asti!

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu