Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Ripsari veks?


Olen jo pitkään kestovärjännyt mun kulmakarvoja vaaleanruskealla värillä. Ripsien kestovärjäystä en ole juurikaan tehnyt, sillä oon pitäny sitä turhana, koska mulle ripsiväri on (ollut) tärkein meikissä ja arkilookissa.

Tänä kesänä kuitenkin haluaisin selviytyä useimmat päivät ilman ripsiväriä ja muuta meikkiä. Kävin ostaan mustan värin ripsille. Kuten kuvasta näkee, mun supervaaleat ripset saa kivasti särmää mustasta väristä. Kuvassa mulla ei ole mitään meikkiä. Suosittelen kyllä kaikille joilla on muutoin orpo olo täysin meikittä mutta haluaisi kesällä mennä naturellina.

Mulla tulee taatusti meikattua jonkin verran kesän aikana mutta jos edes välillä selviäis vähemmällä! Nyt kun oli viimeiset pari viikkoa aurinkoisia kelejä ja kasvot pääs päivettyyn, niin se toi kivasti hehkua kasvoille niin ettei meikitön nassu oo ihan sietämätön. :D Kuha nyt ne kelit jatkus jossain kohtaa, eilen hytistiin illalla muutamassa plussa-asteessa...

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu