Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

lauantai 18. kesäkuuta 2016

Väriä harmaaseen päivään


     




*Yhteistyössä Seppälä

 Damn, saan kunnian tehdä yhteistyötä Rovaniemen Seppälän kanssa. Oon ihan superinnoissani, sillä Seppälä luketuu Rovaniemellä mun lempivaateliikkeisiin ja jos saan tehdä luovia projekteja/töitä, niin tottakai.

Nykysin oon alkanu ostaan enempi värikkäitä vaatteita, sillä musta-harmaat vaatepinot on hallinnu turhan paljon kaappitilaa viime vuosina. En tajua, värikäs vaate kuitenki piristää ilmeen hetkessä. Tää paita on oranssi, vaikka kuvissa yrittääkin taittaa punaiseen. Korvikset on myös bongattu Seppälästä.

Paljon on vielä tulossa sitten myöhemmin! 

Mä olen aika paljon täällä blogissa kirjoittanut siitä, kuinka on tärkeää saada olla oma itsensä ja tehdä ja toteuttaa asioita, jotka tuo mielihyvää. Mä tykkään pitää blogia, valokuvata, kirjoittaa, luoda ja tuottaa sisältöä. Oon aina pitänyt kaikesta luovasta työstä. Toisinaan jännittää muiden mielipiteet ja se, että bloggaajat/sisällöntuottajat saa netissä myös paljon kuraa niskaansa. En tiedä mikä siinä on. Ollaanha omassa blogissa tavallaan "keskipisteenä" mutta ei se silti tarkoita ylimielisyyttä. 

Kuitenkin, näin 25-vuotiaana oon jotenki alkanu hyväksymään itteni tämmösenä. Oon liikaa määrittänyt itseäni mun heikkouksien kautta ja kärsiny siitä. Olen yrittänyt tunkea itseäni muotteihin, joihin en sovi. Tuntenut, etten riitä. Kaikilla pitäis nähdä omat vahvuudet ja lähteä kehittämään niitä. Nähdä myös muiden vahvuudet ja tsempata, eikä nähdä muita aina vain negatiivisessa valossa. Taitaa vain olla niin, että jos itsestä ei löydä muuta kuin huonoa, niin vähän hankala on muuta kuin huonoa löytää muistakaan.

Vähän liikaa oon kans miettiny miten pitäis tehdä. Voisinko kokeilla rohkeasti omaa reittiäni? Voihan sitä aina kokeilla.

Tunnisteet: , , ,

2 kommenttia:

21. kesäkuuta 2016 klo 14.47 , Blogger Roosa Kettunen kirjoitti...

Oi miten kauniita kuvia ja niin ihana paita! Punanen väri sopii sulle tosi hyvin :) <3

https://by-rosejuliet.blogspot.fi

 
21. kesäkuuta 2016 klo 17.18 , Blogger Unknown kirjoitti...

Kiitos paljon :) Harmi vaan kun nuo kuvat vähän vääristää väriä, paita on oranssi, vaikkakin ehkä aavistuksen lohenpunainen.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu