Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

perjantai 1. heinäkuuta 2016

Vaahtokarkkiasu


 *Yhteistyössä Seppälä

Mulla ois vihdoin hyppysissäni kuvat jotka käytiin napsaseen Lissun ("Kolmasosa") kanssa ennen juhannusta. Lissu on tänä vuonna valmistuva valokuvauksen ammattilainen ja super jo nyt!


Ei ole ihan tuttua puuhaa tämä "mallina" oleminen (ilmeistäkin päätellen :D), mutta halusin varsinki tästä Seppälän puserosta laadukkaat kuvat, jotta se pääsee oikeuksiinsa kuvissa. Pusero on siis Seppälästä kuten myös tuo vaaleanpunainen kukkapanta. Tässä vaatteessa on piirun verran hippiä! Tykästyin noihin kuviointeihin hihoissa ja helman suussa sekä vaatteen malliin itessään.





























Juuh, tällä hetkellä ei oo ihan niin freesi olo kuin kuvissa. :D Juhannusta tuli vietettyä torstaista lauantaihin mökkeillen ja siihenhän kuului mm. grilliruoka, sipsit, karkit, lonkerot ja siiderit.. Voin sanoa, että hippasen on ollut pöhö olo koko viikon. :D Terveellinen ruoka on kyllä maistunut taas hyvältä. 

Nyt kun olen tullut vähän niinku "blogikaapista" ulos, tai teen tätä vielä julkisemmin, sitä on alkanu miettiä turhan paljon mitä sitä näppäilee tänne. Vaikka mun mielestä blogin suola on nimenomaan se henkilökohtaisuus ja syvällisemmätki jutut... Ei mun kyl pitäis yhtään pidätellä, oon saanu tähän mennessä kivaa palautetta ja sain tädiltäni neuvonkin, että voisin kirjoittaa tänne jopa rohkeammin! Let`s see..

Tunnisteet: , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu